kidrauhltime

Kapitel 1 -

Publicerad 2012-03-28 17:32:12 i Allmänt,

BELLAS PERSPEKTIV 

Jag sitter tyst ute i det vackra vädret lutad mot Chaz.

" Bella, jag älskar dig " viskar Chaz i mitt ena öra. Jag ler och tittar upp på Chaz.
" Jag älskar dig med, Chaz " viskar jag med ett STORT lèende på läpparna. Chaz flinar och gör så att jag ligger ner och kysser mig mjukt på läpparna. Jag stänger ögonen och kysser tillbaka lika mjukt.



JUSTINS PERSPEKTIV

Jag saktar in på en parkering och hoppar ut ur bilen. Ryan gör samma sak och springer ut på ängen.
" RYAN VÄNTA! " ropar jag och springer snabbt efter honom. Men helplötsligt stannar Ryan och jag springer rakt in i Ryan.
" aj.. " säger jag tyst.
" schh, kolla!! " viskar Ryan och nickar mot Bella och Chaz. Jag suckar men vänder blicken mot Bella och Chaz och flinar lite.
" Kom, vi skrämmer dom.. " flinar jag tyst och smyger iväg. Ryan flinar och smyger efter.

BELLAS PERSPEKTIV

Jag avslutar kyssen och tittar upp på Chaz och ler.
" Nej, schh.. sluta inte " säger Chaz och kysser mig igen och jag flinar bara och kysser tillbaka.
" BUUU! " skriker någon heltplötsligt och jag puttar snabbt bort Chaz och sätter mig upp och Ryan börjar att skratta. Jag vänder surt blicken mot Justin och Ryan.
" seriöst.. " suckar jag och reser mig upp.
" Jaaaaa ! " skrattar Justin och Ryan skrattar så mycket att han ramlar.
Jag tittar på Justin sen på Ryan sen på Chaz och suckar tyst.
Chaz kramar mig mjukt medans han tittar på Ryan och Justin som bokstavligen står och skrattar. Efter en stund så slutar Justin och Ryan att skratta och blir allvarliga.
" ey, vi undrar om ni ville hänga med på fest ikväll " flinar Justin och tittar på mig och Chaz.
Jag tittar på Chaz och han nickar och blinkar med ena ögat mot mig.
" Ja, vi hänger med " flinar han och vänder blicken mot Justin.
" good, kom till Chris ikväll vid 18.00 då " flinar Justin och jag suckar men nickar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dryg början, jag vet :c Men ja, kommentera vad ni tycker
om den en sålänge. 

KOMMENTERA OM NI HAR TIPS OCH IDÈER! 

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-03-28 19:28:40

Bra! Fortsätt :D

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-03-29 14:33:44

Skulle förstått mer om vad det handlade om, om det skulle funnits en kort sammanfattning (handling what ever). Annars bra och mer :3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-29 14:53:39

Det är faktiskt bra! Men du kanske borde ha lite längre kapitel? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela