kidrauhltime

Kapitel 8 - Bella please i'm sorry.. Come back..

Publicerad 2012-08-06 12:32:17 i Allmänt,

                                                                          BELLAS PERSPEKTIV
 
Jag tittar på Chaz sen på Justin och sväljer tyst. Chris, Chaz, Ryan och Justin vänder blickarna mot mig.
" Hej Bella! " säger Chris och reser sig upp. Han springer till mig och kramar mig mjukt. Jag kramar tillbaka lika mjukt.
" Hej, Chris.. " suckar jag men släpper Chris och går ut ur vardagsrummet och till köket. Justin tittar efter mig och han ser att något är fel. Justin reser sig upp och går ut ur vardagsrummet och till mig i köket. Jag tar ett glas från skåpet, sätter på kranen och fyller glaset med vatten.
" Varför är Chaz är? " mumlar jag och stänger av kranen. Jag dricker lite och vänder mig om mot Justin.  Justin tittar på mig och suckar.
" Han är min bästa vän? " säger Justin och tittar på mig. Jag dricker upp vattnet och ställer in den i diskmaskinen.
" Då drar jag då " säger jag och tittar på Justin innan jag går ut ur köket och till hallen. Justin tittar efter mig men går ut ur köket och till vardagsrummet. Chaz reser sig upp och går ut ur vardagsrummet och till hallen där jag står. Jag tar på mig mina skor utan att märka Chaz. Chaz går fram till mig och lägger armarna mjukt om mig, bakifrån. Jag sväljer tyst.
" Chaz, släpp mig.. " mumlar jag och tar mig ur Chaz's grepp och vänder mig om mot honom. Chaz tittar på mig.
" Bella, snälla förlåt! " säger Chaz bedjande och tittar på mig. Jag tittar på Chaz.
" är du seriös? " säger jag och tittar på Chaz.
" Ja!" säger chaz och tittar på mig.
" Nej tack, otrogna jävel " fräser jag och vänder mig om mot dörren. Jag öppnar dörren och går ut. Chaz tar tag i mig och drar in mig. Han bär upp mig, stänger dörren och går upp till övervåningen och in i mitt rum. Han stänger dörren och sätter mig på sängen. Han tar av mig mina skor och gör så jag ligger ner. Han sätter så på min underkropp och tittar på mig.
" Jag var full, okej? " suckar chaz och tittar allvarligt på mig.
" Jag är tillsammans med Justin! " säger jag surt, även fast det inte är sant. Jag vill bara inte vara nära Chaz. Jag puttar snabbt av Chaz och reser mig upp. Jag tar på mig mina skor och springer till dörren. Jag öppnar den, springer ut ur rummet och ner till hallen. Jag öppnar dörren och springer ut. Jag smäller igen dörren och springer iväg.
 
(dissa bakgrunden och deras face)
 
Chaz går surt in i vardagsrummet och till Justin.
" FY FAN!  " skriker han surt och drar upp Justin. Justin tittar chockat på Chaz utan att säga något och Ryan och Chris tittar förvånat på Justin och Chaz.
" HUR FAN KAN DU BLI TILLSAMMANS MED BELLA!?" skriker Chaz surt och stirrar på Justin och tar ett hårdare grepp.
" Chilla bro, vi är bara bästa vänner? " säger Justin och tittar chockat på Chaz. chaz puttar ner Justin i soffan och stirrar på Justin.
" Justin, ljug inte för mig! " fräser chaz och stirrar på Justin. Justin tittar förvånat och chockat på Chaz.
" Vi är inte tillsammans! Seriöst, vart har du fått det ifrån? " säger Justin förvånat och tittar på chaz.
" Bella sa det " mumlar han och sätter sig i fotöljen. Justin tittar förvånat på Chaz.
" Okej, men jag lovar. Vi är inte tillsammans, jag skulle sagt det till er. Det vet ni! " säger Justin allvarligt. Chaz, Chris och Ryan tittar på Justin och nickar.
" Jag ska prata med henne, jag lovar " suckar Justin och tittar på Chaz. Chaz tittar på Justin och nickar bara.
" förlåt.. " säger Chaz och tittar ledsamt på Justin.
" det är lugnt " säger Justin vänligt och tittar på Chaz.
 
____________________________________________________________
 
här är kapitel 8 :D
 
hoppas ni gillar det..
 
KOMMENTERA! :D

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-08-06 14:42:26

MEEEEEEEER

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela